Diet *Dag 2*


Jag vad säger man efter att ätit kålsoppan igår?! Jag är redan trött på den!

Jag åt 2 portioner kålsoppa totalt igår. Hade jag försökt få i mig en tredje när magen kurrade som värst så hade jag säkert kräkt. Så jag åt en massa vindruvor och sedan plockade jag fram ett par crisp n light, bredde på ett tunt lager creme bonjour light och mättade min hunger lite grann. En massa vatten till dessa tunna skivor, så magen kluckade en hel del:)

                                           
                   

Imorse åt jag 2 kokta ägg, en tomat och lite gurkskivor. En stor kopp kaffe och 4 tunna crispn light med äggen och creme bonjour som pålägg. Idag är det egentligen endast frukt, grönsaker och kålsoppa som gäller. Men jag får helt enkelt ändra om dieten om jag skall lyckas få ner någon mer kålsoppa. Kålsoppan är god men det blev nog en tallrik för mycket igår! Vid middags tid blir det en portion kålsoppa och ytterligare en tallrik innan jag beger mig till jobbet ikväll.


Nu skall jag försöka gå på diet i minst en månad, om jag nu klarar det:)

Kommentarer
Postat av: Nette Thoren

Du är kanonduktig Vinnie!! Heja heja!! Kram

2010-02-23 @ 10:40:15
Postat av: Mikaela

Mmmm älskar crisp n light

2010-02-26 @ 23:11:16
URL: http://michayla.babyblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag vill gärna veta ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Lämna gärna din bloggadress här, så jag kan kika in hos dig:

Vad kul att du vill lämna en liten kommentar:

Trackback
RSS 2.0