Härliga kommentarer


Tusen tack för era härliga kommentarer :) Jätteroligt att läsa dem.

Idag har jag haft besök av barnens äldsta kusin Melinda. Vi satt och pratade och mumsade i oss lite gott. Melinda blev storm förtjust i Azlan och kanske också köper sig en liten perser katt :)
Melisa åt upp sitt vaniljhjärta snabbt och busade på med katterna. Hittade stackars Zion inne i hennes leksaks spis, där satt han och undrade vad han gjorde där inne.

Men jag var snabb och ta ut honom och säga till Melisa att så får hon ALDRIG göra igen. Hon är en riktig Emil mellan varven den här lilla fröken!!! Emellanåt blir man som matadoren i Ferdinand och sliter av sig håret :O

Jag ÄLSKAR katterna så mycket säger hon och ser dem som sina kompisar. Men en dag skall hon väl lyssna och förstå att katterna inte kan leka så som hon vill ?!

Katterna har morrat åt nykomlingen. Zion accepterade Azlan ganska fort och slickade honom idag. Gissa vem som morrade åt Zion sedan, jo Ramses *hahaha*:) Azlan är en katt som älskar att leka och hoppa, han har charmat oss all inklusive de som tyckte han var ful. Han spatserar omkring här och bryr sig inte ett dugg om vare sig Ramses eller Zion. Han är en riktigt cool katt!

Måste ju lägga upp lite fler bilder på honom, tog lite bilder när mellersta dottern lekte med honom.
Pssst! Azlan verkar ha en vääääldigt lång tunga :))










Ni kanske har gissat redan att jag är förälskad i killen?
En bild som jag tog blev lite suddig men i svart/vitt och med ett målat lager tycker jag bilden blev ganska läcker.


Kommentarer
Postat av: Petra

Härliga bilder du tagit. Ja det är inte lätt för en 3 åring att förstå vad man får o inte får göra. ;-) Tur du hittade honom. :-)

Trevlig helg!

2010-02-12 @ 20:13:55
URL: http://pepa77.wordpress.com
Postat av: annah

det gååår väl inte tycka att han e ful? herre gud en sån go liten misse.

2010-02-12 @ 20:49:56
URL: http://glitterflickan.blogg.se/
Postat av: Kristina

Man smälter när man ser bilderna på Azlan, han är såååå fin..

2010-02-13 @ 07:13:16
URL: http://johannas-mamma.babyblogg.se
Postat av: katarina

Sååå fin. Philip satt en stund och vinkade och sa mjauooo hela tiden. Han ÄLSKAR katter

2010-02-13 @ 18:07:03
URL: http://ina73.blogspot.com
Postat av: Ann-Margreth

Jag säger bara AAAAAAAAAAAAAAAAAAAA vilka bilder och vilket charmtroll, tycker han påminner mycket om serie katten Gustav i mentaliteten, går sin egen väg cool katt.

2010-02-14 @ 07:49:18
Postat av: Kraaam/Åsa

Jag utbrister det klassiska "men åååååh" medans 3 åringen tittar på bilderna och säger "men....vad konstig". HAHAHAHAHA!!!!

2010-02-16 @ 07:12:11
URL: http://kraaam.bloggspace.se
Postat av: Kraaam/Åsa

Jag utbrister det klassiska "men åååååh" medans 3 åringen tittar på bilderna och säger "men....vad konstig". HAHAHAHAHA!!!!

2010-02-16 @ 07:12:58
URL: http://kraaam.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Jag vill gärna veta ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Lämna gärna din bloggadress här, så jag kan kika in hos dig:

Vad kul att du vill lämna en liten kommentar:

Trackback
RSS 2.0