Klädbeställningar på väg till Alingsås och Simrishamn


Nu är allt sytt, inpackat och postat. Hoppas nu att posten leverar dessa nysydda barnplagg till både Katarina och Åsa inom kort nu.



Katarinas klädbeställning är sydd i stl 104. Dessa kläderna går att beställa på min hemsida
SVEAMYS. Hoppas lilla Philip trivs i kläderna :)
Normalt tar det 10 dagar för mig att sy en beställning om tygerna finns inne. Men vid större beställningar får man räkna med  ytterligare några dagar.





Baby kläder i stl 62 och 68 blev sydda till en söt liten påg borta i Simrishamn. Ena troll setet med svarta velour byxor är sydda i stl 62 medan de andra muddbyxorna är i samma storlek men med förlängd ben mudd. Hoppas den lilla pågen kommer att trivas bra i sina nya plagg :)

Kommentarer
Postat av: Katarina

Philip kommer ÄLSKA dem, det gör jag redan när jag ser dem på bild. kram PS, hojta till när vår/sommar tyger kommer ;-)

2010-02-02 @ 15:50:08
URL: http://ina73.blogspot.com
Postat av: Petra

Jättefint, som alltid!

2010-02-02 @ 17:55:28
URL: http://pepa77.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Jag vill gärna veta ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Lämna gärna din bloggadress här, så jag kan kika in hos dig:

Vad kul att du vill lämna en liten kommentar:

Trackback
RSS 2.0