Köp änglar och stöd barncancer fonden


Igår kom jag hem med nya änglar som jag fick ifrån Ingrid på jobb. En mamma till en cancer sjuk flicka har gjort dessa änglar. Hon säljer de stora för 100 kr styck och här går pengarna till barncancer fonden.

De små änglarna kostar 60 kr styck och pengarna går till barnonkologens avdelning i Lund.

De stora änglarna har jag inte hjälpt till att se sälja innan. De passar utmärkt att ha om halsen i en fin halskedja.

Nu har jag tagit bilder på alla små änglar som jag har. På de stora har jag endast tagit bilder på vilka färger det finns. Jag har fler än 3 stycken men begränsat antal. Den gula har jag bara en av och mitt batteri dog så jag kunde inte ta en ny bild. Såg att den blev lite suddig.

Portot inkl. brev kostar 10 kr. Köper man fler så blir fraktkostnaden densamma.

Skriv här i kommentar fältet om ni vill köpa en ängel och vilken ängel ni önskar.
En bild på hur stora de nya änglarna är jämfört med de små änglarna, kan ni se på understa bilden!





Kommentarer
Postat av: Kristina

Jag har ju köpt ett smycke av dej i din tidigare insamling som jag har hängandes på handväskan :-)

Men kände att jag ville bidra med något igen eftersom jag tycker att det är ett viktigt ändamål, så jag gick in på Barncancerfondens hemsida och skänkte en slant. Jag tycker att det är en självklarhet att försöka hjälpa till och bättra vård och livssituationen för sjuka barn och anhöriga.



PS, vilken fin duk under smyckena DS

2010-02-27 @ 13:56:02
URL: http://johannas-mamma.babyblogg.se
Postat av: katarina

dom var verkligen jättefina dessa änglar. Ska skaffa dem oxå. för att de är fina samt att stödja dem.

2010-03-01 @ 09:45:21
URL: http://ina73.blogspot.com
Postat av: Mikaela

dem är så vackra... fick en grön av svärmor som jag hade som lyckoamulett under förlossningen.. :-)

2010-03-26 @ 11:14:36
URL: http://michayla.babyblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag vill gärna veta ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Lämna gärna din bloggadress här, så jag kan kika in hos dig:

Vad kul att du vill lämna en liten kommentar:

Trackback
RSS 2.0