Ragdollen *Def Leppard*


Min mamma har blivit med katt. Mina små sötnosar härhemma har gjort min mamma kattsjuk. Nu har hon och min bonus pappa väntat på att deras lilla Ragdoll kille skulle bli leverans klar och igår kväll var det dags. Just när snön föll ner och vinden tog i, då gav de sig iväg.

Vi hade sedan förra veckan bokat in att jag skulle komma och äta frukost hos henne idag. Jag säger bara *åååhhh* vilken charmig liten kille. Han sprudlar av energi och är så himla pratglad :)
Kameran var självklart med, så nu kommer det en massa bilder på Ragdollen Def Leppard. Född den 24 november, 12 veckor gammal.




















                                                          Visst är han söt?!! :D

Kommentarer
Postat av: Petra

Så gott då! Söt kille.



Vad är det ni gör i köket? Varför ska det blåsas luft?

Kram

2010-02-19 @ 13:17:01
URL: http://pepa77.wordpress.com
Postat av: Ann-Margreth

Vilka bilder, heeeeeeeeeelt underbart.

2010-02-19 @ 14:11:16
Postat av: katarina

Ja det var verkligen en sötnos. Hoppas at ni får en trevlig helg om ni nu inte blir insnöade. kram

2010-02-19 @ 18:08:16
URL: http://ina73.blogspot.com
Postat av: Tomas

Hej bonusdottern;-)



Fina bilder på Def Leppard.



PS! Han har två p i sitt namn Def Leppard



Kram från bonusfarsan

2010-02-19 @ 18:34:08
Postat av: Vinnie

Namnet är ändrat med ett extra P bonusfarsan :)

2010-02-19 @ 20:33:28
URL: http://sveamys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag vill gärna veta ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Lämna gärna din bloggadress här, så jag kan kika in hos dig:

Vad kul att du vill lämna en liten kommentar:

Trackback
RSS 2.0