Sista natten


Snart är det dags att ge sig iväg, sista nattpasset på jobb och sedan väntar en ledighet på 7 dagar. Jag gillar verkligen mitt schema :)

Tack för att ni har tagit er tid till att svara på alla mina frågor ang. blötfoder/torrfoder, vilket märke ni använt, kattsand osv. Igår när vi var på Vellingeblomman så hade de ett väldigt bra pris på Everclean, jag spanade efter Lavendel men den var slut. Så jag förmodar att det är många som verkligen är glada för just den. Vi valde Less Track, som är bra för långhåriga katter.

Men vi väntar med att testa den tills katt sanden Top Cat är slut. Den kostar 89 kr för 20 kg, nu betalade vi 59 kr för 6 kg Everclean. Får väl se hur dryg den är.

                                      

Jag har helt glömt bort att ringa Folksam och försäkra lilla Azlan. Får ringa dem imorgon, får väl se hur mycket summan blir för honom i månaden :) Hittills är Ramses den som var billigast för att han är en blandras.

Yasmine vilken katt Xena är, hon är en riktigt cool katt!!! Skall in och kommentera lite av dina bilder. Har inte hunnit än. Bengal katter är verkligen vackra katter. Jag skall även svara på kommentarerna jag fått här i bloggen.



                                      


Tack för kommentarerna alla bloggläsare och bloggvänner! En liten glad och mysig Gustav bild till er :)

Kommentarer
Postat av: Petra

Everclean Multiple Cat är bäst. Sa även de på Odal. :-)

10 kg räckte en månad för oss med en katt, då han var innekatt.

Kram

2010-02-16 @ 19:27:13
URL: http://pepa77.wordpress.com
Postat av: Kristina

Katten Gustav, Johannas favorit.

Ska hon se på varje kväll innan hon går och lägger sej, och inte nog med det, hon ska ha lasange titt som tätt också för det äter ju Gustav :-)

2010-02-16 @ 19:44:03
URL: http://johannas-mamma.babyblogg.se
Postat av: Yasmine

Visst är hon härlig men idag är jag lite sur på henne. Hon smet in i badrummet när Zazza gick in och medan han satt där i goda ro på sin potta passade kattskrället på att välta ner glasvasen i huvudet på honom ! grrrrr, arg blev jag och Zimba likaså, han skuttade in och tröstade Zazza och sen satte han av och läxade upp Vilda Hilda ... haha. Nu sover min lille prins med en präktig bula i pannan ...

2010-02-16 @ 22:20:11
URL: http://www.galenmama.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Jag vill gärna veta ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Lämna gärna din bloggadress här, så jag kan kika in hos dig:

Vad kul att du vill lämna en liten kommentar:

Trackback
RSS 2.0