Dagens händelser *varning för kladdig bild* ;)


När syrran bakar cupcakes då skall man mumsa i sig dem så det syns. Om kakorna blev uppskattade syns väl? Kladd ända upp i näsan *haha*...
Den nysydda tröjan satt väl ganska bra?!:)




Det blev en klocka tillslut, här är min nyinköpta JetSet Addiction klocka. Tack för er hjälp när det gällde färgvalet av klockan. Fastnade tillslut för den med guldfärgad kant runt klockan. Här har jag inte hunnit ta av plastskyddet runt glaset än ..



Dessa färggranna och saftiga muffins gjorde min dotter Yildiz nu ikväll. Visst ser de mumsiga ut?



Idag nådde Bella och Theodore Piteå. De lämnade oss här i Malmö i tisdags kväll och kom fram välmående till Anna i Piteå som har Rosagardens kaninuppfödning. Vi har dragit ner på kaniner och skall rikta in oss på dvärgvädurar med olika pälstyper. Greens hästtransport tog sig an kaninerna och transporterade dem alla dessa långa mil.

Kommentarer
Postat av: Petra

Otroligt att man kan skicka djur så. Skönt att detgick bra.

Kram

2010-01-22 @ 07:41:21
URL: http://pepa77.wordpress.com
Postat av: Ann-Margreth

Klockan är elegant, lycka till med den. Ja muffissarna ser MYCKET goda ut............

Melissa ser gullig ut med sin kladdiga mun ser ut att ha njutit.

2010-01-25 @ 21:12:18

Kommentera inlägget här:

Jag vill gärna veta ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Lämna gärna din bloggadress här, så jag kan kika in hos dig:

Vad kul att du vill lämna en liten kommentar:

Trackback
RSS 2.0