Ett litet vinter kollage


Melisa och jag hade lite kul ute i den skånska vinterkylan. Vi tänkte vara ute i en timmes tid, men efter 25 minuter gick vi hem. *Hua* som kylan bet sig fast i ansiktet. Melisa sa att hon frös om näsan :)

Lite härliga vinterbilder hann jag med. Att en 3 åring klarade av att dra sin pulka uppför backen, vrida pulkan rätt, sätta sig ner, dra sig framåt, för att sedan åka nerför backen.....det förvånade mig :O

Någon mer som har en snöätande tjej/kille ? Melisa kunde inte låta bli att stoppa snön i munnen hela tiden, det är *GOTT* mamma säger hon....





Kommentarer
Postat av: Katarina

Så härliga bilder. kram

2010-01-09 @ 17:49:53
URL: http://ina73.blogspot.com
Postat av: Ann-Margreth

Ja det gäller att passa på så länge snön är kvar. Tänker på när jag var sådär i sexårsåldern doppade snöbollen i strösocker, och likaså istappen som plockades av från taket, detta skedde utan att mossan såg det förstås, mmmm.

2010-01-09 @ 18:02:39
Postat av: annah

härliga bilder:) och jodå, har med en liten tjej här hemma som gillar snö...

2010-01-09 @ 20:26:28
URL: http://glitterflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag vill gärna veta ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Lämna gärna din bloggadress här, så jag kan kika in hos dig:

Vad kul att du vill lämna en liten kommentar:

Trackback
RSS 2.0