Katt polare



Så här hittar man de båda kattungarna Ramses och Zion när de ligger och sover. Vilket de gör ganska ofta varje dag:)

Jag tycker det ser himla mysigt ut, de två har verkligen hittat varandra. 


                                                      
                                                          *Kattpolare* 



Innan jag får lägga mig så här mysigt i sängen dröjer det MÅNGA timmar.
Går på mitt 4 nätters pass ikväll och idag är det dessutom cykel premiär.
Jag har tagit upp cykeln och gubben fick äran att pumpa däcken. Så ikväll blir det en ganska kall cykeltur till jobb.

Tycker det skall bli härligt trots kylan att börja cykla igen. Jag har verkligen *LÄNGTAT* :))

Kommentarer
Postat av: Petra

Så söta!!!

2010-01-25 @ 15:37:16
URL: http://pepa77.wordpress.com
Postat av: Ann-Margreth

Snacka om att trivas med varandra, mysig bild.

2010-01-25 @ 20:18:42
Postat av: Supermom

Hej där!



Här har det hänt en massa sen jag var inne sist. Nya katter, en massa fina nysydda kläder och en massa fina bilder från er underbara resa. Oh vad kul det måste ha varit att resa med barnen!



Hoppas att allt är bra med er! :)



Kram

2010-01-26 @ 20:48:44
URL: http://mimia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag vill gärna veta ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Lämna gärna din bloggadress här, så jag kan kika in hos dig:

Vad kul att du vill lämna en liten kommentar:

Trackback
RSS 2.0