Nya tyger till barnkläder




Äntligen lite nya tyger från Stoff & Stil och äntligen dags att visa upp dem som legat i minneskortet:)
Tyger nya inför våren och dessa härliga och söta tygerna har jag fått tag i.
Fritt fram att beställa tröjor som jag syr i dessa tyger i barnstorlekar. Om ni inte kikat in på min hemsida SveaMys än så så klicka er bara in genom att klicka på namnet:)


Har sytt klart 2 tröjor åt Melisa som jag kommer att slänga upp på bloggen imorgon.
Färgerna i aptygerna  går i turkos,svart och vitt och svart och vitt.
Uggletyget går i mörkblått, vitt och lime.
Med en matchande lime mudd som sys i både hals och armar.

Det understa tyget är lite mikrofleece tyg som jag fick tag i och som kommer att bli fleecejackor.
Jag har begränsat med tyg så om någon är intresserad, tveka inte :)








Kommentarer
Postat av: Katarina

Ååhhh, vad jag gillade uggletyget. Vem vet, det kanske kommeren beställning snart på det oxå. Philip kommer bara gå i dina kläder hela året ;-)

2010-01-20 @ 22:44:13
URL: http://ina73.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Jag vill gärna veta ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Lämna gärna din bloggadress här, så jag kan kika in hos dig:

Vad kul att du vill lämna en liten kommentar:

Trackback
RSS 2.0