Lite härliga bilder på min student tjej


Min otroligt duktiga dotter på sin student dag :)
Trots regnigt väder så var det INGEN som brydde sig om det! Ayla hade en underbar dag med sina klasskamrater innan föräldrar, syskon och resten av släkten och lite kompisar tog över firandet :D

Vi hade beställt turkisk buffe mat och det var mumsigt kan jag lova. Sedan skall vi inte tala om tårtorna efter maten *mums*.


Lillasyster hjälper storasyster med paketet från mamma, pappa och syskon. Undrar vad som finns under all present papper? :O


En snygg designad HP mini pc låg i paketet tillsammans med en läckert designad väska till datorn. Gissa om hon blev glad :)

Hon hade önskat sig pengar och fick en hel del, så nu är halva au pair resekassan ihopsamlad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag vill gärna veta ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Lämna gärna din bloggadress här, så jag kan kika in hos dig:

Vad kul att du vill lämna en liten kommentar:

Trackback
RSS 2.0