På besök hos Bebbles Ragdoll uppfödare

Idag var det dags för min bror att köra till Bara för att hämta hem sin lilla Ragdoll kille Blixten. Min bror ville ha mig med och såklart ville jag följa med :)

När vi kom dit hade det varit full rulle. En kull bebisar hade valt att anlända idag. Så jag var inte sen med att ta fram kameran för att fotografera dessa små liv, bara någon timme gamla.




En första gångs mamma som låg och mös stolt med sina ljuvliga små liv. De enda ord som kom ur ens mun var åååååhhhh och va sööööta :)


På ovanvåningen bodde Esmeralda med sina 10 dagar gamla små bebisar som precis öppnat upp sina små blå.
Även hon en första gångs mamma. Pappan är snyggingen i huset som kommer ända ifrån Kina. En kopia av honom skulle jag gärna vilja ha :D



Visst är de söta dessa små liv ?! En bild på min brors lilla katt kille Blixten. Ni kan tro han mjauade mycket i bilen *stackarn*.


Besöket hos Bebbles var mycket trevligt. Vi var där i 3 timmar och dessa timmar gick snabbt som attan. Vi blev bjudna på både Kaffe och Vienetta, trevligt :)

Vill ni kika in på hennes sida, så klicka er in---> här <---

Kommentarer
Postat av: ann-margreth

Ja dom är ju bara så gulliga, man kan prata om barnrike hus,med många små källingar.

2010-06-06 @ 13:15:27
Postat av: katarina

jisses, vad söta de är. Blev riktig avis, vill oxå ha :-)

2010-06-06 @ 21:04:47
URL: http://ina73.blogspot.com
Postat av: annah

jisses va söööööta. va gosigt att få mysa med sånna nykläckta sötnosar :)

fina bilder i andra inläggen med :)

2010-06-09 @ 19:58:57
URL: http://glitterflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag vill gärna veta ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Lämna gärna din bloggadress här, så jag kan kika in hos dig:

Vad kul att du vill lämna en liten kommentar:

Trackback
RSS 2.0