Student dagen är här :)

Äntligen är dagen kommen då min dotter kan ropa hejdå till skolan och pluggandet. 3 år i gymnasiet har nu gått mot sitt slut. Tiden har gått fort!

Imorse kom kusinen Sibel hit innan klockan slagit 07.00 för att hjälpa Ayla med både smink och hår. Hon blev sååå fin, min stora tös :)

Lite bilder på studenten som senare i eftermiddag skall stå ute på trappan till skolan och sjunga" Sjung om studentens" tada... mer kan inte jag :D








Hoppas solen tittar fram och de regntunga molnen drar vidare. För regn i Malmö denna dag, vill vi INTE ha!!!

Kommentarer
Postat av: Petra

Grattis till studenten! Vad blir det sen? Jobb eller mer plugg??

Kram!!!

2010-06-01 @ 09:56:36
URL: http://pepa77.wordpress.com
Postat av: Vinnie

Tack Petra :)



Det blir jobb, körkort och sedan en tripp till USA som au pair.

2010-06-01 @ 10:05:17
URL: http://sveamys.blogg.se/
Postat av: ann-margreth

Hon är bara så jättesöööööööööt.Höll tummarna för uppehållsväder inte hjälpte de trots att färgen nästan var blå..........

2010-06-02 @ 20:09:38

Kommentera inlägget här:

Jag vill gärna veta ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Lämna gärna din bloggadress här, så jag kan kika in hos dig:

Vad kul att du vill lämna en liten kommentar:

Trackback
RSS 2.0