The Eye Contactz *Skolavslutning*

Igår var det skolavslutning och det har verkligen mina barn och jag längtat efter. Långa sovmorgnar är vad den här familjen behöver allra mest. Jag är fortfarande hes och har ont i luftrören. Hostan är seg och jobbigast på kvällen och morgonen. Trots att jag är krasslig så ville min 15-åriga dotter ha med mig på hennes skolavslutning.

Hon skulle uppträda på scenen tillsammans med några tjejer inför hela högstadiet. Det ville inte jag missa:) Med kameran i hand tog vi oss till skolan. Jag hade fått bästa platsen, allra längst fram så jag kunde både fotografera och filma. Jag kan lova att jag var svettig och kämpade med hostan, försökte kväva den många gånger!

Min dotter spelade trummor i bandet som de kallar "The Eye Contactz ", låten de framförde var "Green Day - Boulevard of broken dreams". De var jätteduktiga, en del av dem var väldigt nervösa. Men Yildiz spelade trummor som om hon aldrig gjort något annat här i livet och hon verkade inte ett dugg nervös:D

Här kommer lite bilder på tjejerna, först ut min dotter bakom trummorna.







Jag gjorde ett litet kollage som min dotter blev väldigt glad över :)




Min dotter hatar sitt hår. Hon hade ganska långt hårsvall men p ga en "tuggummi incident", fick hon klippa bort allt sitt långa hår. Ni kan tro hon längtar efter långt hår igen. Men jag tycker hon passar väldigt bra i kort frisyr :)


Kommentarer
Postat av: ann-margreth

Mycket trevliga bilder.Då var du väl stolt när hon spelade för dig. Jaha ja, som tur är växer håret ut igen om hon nu vill ha det långt igen.Det är ju så andra kan tycka och ha synpunkter som är positiva, men ändå kanske det är så att det långa håret var väl Yildis favorit............

2010-06-13 @ 19:35:26

Kommentera inlägget här:

Jag vill gärna veta ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Lämna gärna din bloggadress här, så jag kan kika in hos dig:

Vad kul att du vill lämna en liten kommentar:

Trackback
RSS 2.0