Bild på köket


En liten bild på en del av köket. Man kan se både golv,tapet,köksstolar och den nya lampan. Melisa ville vara med på bilden för att visa upp sin egen lilla köksstol. Köpte barnstolen på Ikea för 399, en svart liten trästol. För att sitta lite mjukare så har jag lagt dit en sittdyna, en liten groda även den köpt på IKEA.



Melisa vill trots snuva och feber vara klädd som en liten prinsessa. Innan hon sov middag ville hon ha sina naglar målade med rosa nagellack. En annan har åkt på förkylning och ont i axeln som går upp över nacken. Svag värk i både hals och öra, såklart på samma sida där jag har ont i axeln. Vill helst inte vakna med nackspärr imorgon...

Min mamma kom på besök i helgen för att titta på det färdiga köket. Med sig hade hon en underbar bukett färgglada tulpaner. Var tvungen att ta en bild, en liten *påskbild*:)


Kommentarer
Postat av: Kristina

Söta prinsessan :-)

Köket ser jätteläckert ut.

Och tulpaner, så vackra blommor som ger 100% vårkänsla..

2010-03-16 @ 21:35:24
URL: http://johannas-mamma.babyblogg.se
Postat av: annah

super snyggt kök!

hehe tindra o melisa e precis likadana :) att va prinsessa o ha rosa naglar e tindras grej just nu =)

2010-03-16 @ 21:45:38
URL: http://glitterflickan.blogg.se/
Postat av: ann-margreth

Så fina tulpaner vilka fina färger, skall köpa mig en bukett imorgon blev sugen.

2010-03-18 @ 20:52:35
Postat av: ann-margreth

Melisa är såååååååå söt.

2010-03-18 @ 20:56:18

Kommentera inlägget här:

Jag vill gärna veta ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Lämna gärna din bloggadress här, så jag kan kika in hos dig:

Vad kul att du vill lämna en liten kommentar:

Trackback
RSS 2.0