Dokumentär *Kaninhoppning*

Min dotter gjorde tillsammans med några klasskamrater en dokumentär  om kaninhoppning. Denna film gav de alla fyra varsitt MVG i ämnet " rörlig bild ". Filmen spelade de in i början på december månad 2009. I filmen kan ni se Ayla under en kaninhoppnings dag, där även lillebrossan Serkan i grön jacka var med och tävlade med några kaniner.

En jättebra kortfilm tycker jag :)
Nu har vi inte så många kaniner som i filmen. Burarna i trädgården är borta och vi har nu endast 3 facksburen i balkongen kvar.

Vänta inte utan klicka igång den direkt ;)


Kommentarer
Postat av: ann-margreth

MYYYYYYYYYYYCCCCCCCCCCCKET bra dokumentär.Varför då?

Jo framförd på ett tydligt och trevligt sätt.Musikvalet passar också till.Kaninerna ser ut att trivas liksom ägarna.........

2010-05-16 @ 20:49:31

Kommentera inlägget här:

Jag vill gärna veta ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Lämna gärna din bloggadress här, så jag kan kika in hos dig:

Vad kul att du vill lämna en liten kommentar:

Trackback
RSS 2.0