En blåsig tripp


Tänkte testa kameran lite ute vid Västra hamnen. Men jisses vilket blåsväder som härjade där nere. Vindarna höll på att välta mig och jag är inte så lätt att välta kan jag lova ;)

Allt jag hann ta, var en bild på Turning Tourso på väg till bilen.





I förmiddags utnyttjade jag min presentkort borta på Relax hudvårds behandling. Det var skönt kan jag lova. Många pormaskar som fick kravla sig ut från min näsa. Jag blev masserad och insmörjd med olika krämer och sedan med en lermask.

Skön musik till det, riktigt avkopplande:)
Massagen var inte fy skam den iheller. Hon avslutade min behandling med en lätt sminkning.
Ögonbrynen har nog aldrig varit så välplockade som idag :D


Ville bara berätta om min lilla Fotoblogg som jag har startat inne på fotosidan.se, hä kommer en liten länk till Vinnies Fotoblogg  <------


Kommentarer
Postat av: annah

vad skönt med massage, men att klämma pormaskar gör ju så oooont. men man känner sej grymt fräsch efteråt:) kul med ny kamera!

2010-05-26 @ 20:59:46
URL: http://glitterflickan.blogg.se/
Postat av: Petra

Fin bild ju.

Ansiktsbehandling skulle jag vilja testa. Verkar mysigt.

Kram

2010-05-26 @ 21:00:14
URL: http://pepa77.wordpress.com
Postat av: ann-margreth

Det är att rekommendera en skön ansiktbehandling man känner sig lättare både i vikt och i sinne, okay det beror kanske på hur många "porrisar" man har och bredden på ögonbrynen....

2010-06-02 @ 20:14:50

Kommentera inlägget här:

Jag vill gärna veta ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Lämna gärna din bloggadress här, så jag kan kika in hos dig:

Vad kul att du vill lämna en liten kommentar:

Trackback
RSS 2.0