Kattgap

Igårkväll när jag satt i balkongen medan regnet öste ner. Tog jag fram kameran för att fotografera våra tre katter. Men det verkade som regnet även påverkar dem så som vi människor blir påverkade.

GÄSP...gääääääsp och åter gäsp, trötthets varning när molnen ligger täta över himlen. Kolla bara in bilderna :)










Någon skrev en kommentar i bloggen för ett tag sedan och frågade vilken kattsand vi använder och kattmat.
Vi använder endast Everclean kattsand. Katturin och avföring luktar inte ett dugg med denna kattsand. Maten de får är Royal Canin 36 och för lilla Mandisa Royal Canin Perser.


      

Till helgerna får de smaska i sig både KitKat blötfoder och Whiskas blötfoder. Kristina undrade hur det blir med Zions blåsljud. Vi avvaktar då han mår hur bra som helst nu och veterinären säger att hans blåsljud är medfött.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Ha ha, ja det var minsann trötta små katter :-)

2010-05-16 @ 09:01:11
URL: http://johannas-mamma.babyblogg.se
Postat av: Petra

Fina bilder på sessan här uppe.

Everclean är grejer det! Kusins förra katt levde länge o väl med blåsljud utan problem. Mest nervös när hon var tvungen att sövas ner några ggr för olika operationer. Men det gick bra.

Kram kram

2010-05-16 @ 20:06:01
URL: http://pepa77.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Jag vill gärna veta ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Lämna gärna din bloggadress här, så jag kan kika in hos dig:

Vad kul att du vill lämna en liten kommentar:

Trackback
RSS 2.0