Paket på väg


Fick ett sms från en väldigt intresserad köpare av min systemkamera Canon EOS 400D. Så nu är min underbara kamera såld. Jag har själv varit väldigt sugen på Canons nya systemkamera 550 D. Såg MediaMarkts kampanj för någon vecka sedan och priset var ju inte så illa. Men när jag kom dit fanns ingen kvar.

Efter ett besök inne på NetOnNet såg jag att deras pris på kameran var densamma. Men de hade bara kameran inne vid en internet beställning. Så nu har jag ett paket på väg åt mitt håll. Jag var inne och kollade efter kollinumret på posten. Det ser ut som kameran kommer fram redan nu på måndag.

Gissa vem som kommer vara fullt upptagen hela veckan nu :))






En digital kamera måste ju ha  både motljusskydd och minneskort, så det har jag med inhandlat.
En extra blixt köpte jag förra året och den är jag väldigt nöjd
med.

En liten klickbar länk som ger lite info om den nya EOS 550D .









Är just nu ganska mör i kroppen. Jag har de senaste veckorna jobbat extra, vilket innebar lite vila och minimal tid med familjen. Förra veckan jobbade jag 6 nätter. 66 timmar totalt på dessa 6 dagar.  Var endast ledig 2 dagar och sedan på 4 nätter igen. Jag har en arbetstid från 20.00 - 07.00. Jag trivs kanonbra och har underbara arbetskollegor både dag och natt. Vet att omsorgs arbetet är alldeles rätt jobb för mig. Men fyy vad jag har varit sliten och seg. Nu har jag inga fler extra nätter förrän efter min semester som jag har slutet av juni månad.

Skööööööööööönt :)

                



Kommentarer
Postat av: ann-margreth

Ja det är ju verkligen en passande bild, efter alla timmarna. Det har ju ett pris, hoppas att det var värt det............

2010-05-22 @ 17:34:43

Kommentera inlägget här:

Jag vill gärna veta ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Lämna gärna din bloggadress här, så jag kan kika in hos dig:

Vad kul att du vill lämna en liten kommentar:

Trackback
RSS 2.0