Träsko mode *Inga Of Sweden*


Blev otroligt förälskad i min arbetskamrats röda träsko sandaler, köpta i Nilsons skohandel i Mobilia förra året. Nu bestämde jag mig för att köpa ett par till mig själv. Vad andra tycker och tänker om dessa skor "in a negative way", bryr jag mig inte ett dugg om. För jag är förälskad :)










Nu är valet gjort och det blev ett par svarta träsko sandaler från "Inga Of Sweden" . Dessa blir min födelsedags present från gubben min. Hör och häpna Nette, inget i teknikens väg denna gång ;).

Sugen på ett par träsko sandaler du med? Här kommer två länkar :
House of Heddas
Miss Universum .Den sistnämda har en butik vid Davidshalls torg här i Malmö. 

Kommentarer
Postat av: ann-margreth

Du dom ser jättesköna ut. Jag provade ett par förra året på scholl som ligger vid bion Royal, men var snål det året.............

2010-05-16 @ 13:02:45
Postat av: Petra

Svägerskan har ett par röda i lack. Sköna att gå i. Var ju yvungen att testa. ;)

2010-05-16 @ 20:03:23
URL: http://pepa77.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Jag vill gärna veta ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Lämna gärna din bloggadress här, så jag kan kika in hos dig:

Vad kul att du vill lämna en liten kommentar:

Trackback
RSS 2.0